جمعه, 27 مهر 1403

جلسه انبوه سازان با دستیار ویژه شهردار محترم اصفهان

تاریخ ارسال : 1402/04/26

پیرو جلسه انبوه سازان با شهردار محترم اصفهان جناب آقای دکتر قاسم زاده و تآکید ایشان در تسهیل گری و تسریع در رفع دغدغه های انبوه سازان بعنوان بازوی اجرائی حوزه مولد ساخت و ساز شهر جناب آقای مهندس حسام نژاد بعنوان دستیار ویژه شهردار جهت رسیدگی به چالشها و معضلات حوزه انبوه سازان معرفی شدند.
در همین راستا جلسه ای با حضور نامبرده و اعضائ هیات مدیره انجمن در محل دفتر انجمن انبوه سازان در روز دوشنبه مورخ 26/4/1402 تشکیل شد.
در ابتدای جلسه جناب آقای شیخ سجادیه دبیر محترم انجمن ضمن خوشامدگوئی به آقای مهندس حسام نژاد بازگشت ایشان به تیم مدیریت شهری را نقطه عطفی بر شمردند و نقطه نظرات و چالشهای پیش روی صنعت ساختمان در مراودات شهری و شهرداری را بر شمردند.
در ادامه سایر اعضا محترم هیآت مدیره نیز در بخشهای مختلف مدیریت کلان شهری فرصتها و تهدیدهای پیش رو را بر شمردند.
در پایان نیز جناب آقای مهندس حسام نژاد ضمن ابراز خرسندی از دیدار مجدد انبوه سازان و پاسخ برخی از سئوالات مطروحه ابراز امیدواری نمودند با افزایش تعاملات فیمابین و تسهیل گری بیشتر شهرداری در اجرای پروژه ها توسط بخش خصوصی بعنوان موتور محرک توسعه خلاق شهر، شاهد رشد و پیشرفت هرچه بیشتر شهر عزیزمان اصفهان باشیم،
همچنین وی ابراز کرد‌، ضوابط و قوانین و مقررات و ملزومات را انبوه سازان و بخش خصوصی به خوبی مطلعند و قطعاً اجرا خواهند نمود و از این لحاظ شهرداری نباید نگرانی داشته باشد و صرفاٌ باید کمک شود این روند سالم تسریع و تسهیل گردد و گاهی مداخله نکردن خود بیشترین همراهی است.
ایشان در ادامه افزودند با برگزاری جلسات اینچنینی با جمع بیشتری از انبوه سازان با حضور شهردار محترم و اعضاء محترم شورای شهر و معاونین ذیربط بویژه معاون محترم شهرسازی مصادیق مورد نظر انبوه سازان رسیدگی و مرتفع خواهد شد.
ایشان رمز موفقیت مدیریت شهری را ایجاد سینرژی و هم افزائی موثر میان فعالین اقتصادی و بدنه مدیریت شهری در تمام سطوح برشمردند و ابراز امیدواری کردند که موضوعات مهم مطرح شده در این جلسه نظیر اشکالات سرای 10 و تطویل فرآیند صدور پروانه و طبقه مازاد و اجرای طرح تفصیلی و سایر موارد در کمترین فرصت ممکن طرح موضوع و رسیدگی خواهد شد.